Nowości biblioteczne

 

Zdjęcie książek ułożonych w stos ozdobionych szyszkami, liśćmi i kasztanami


Puk, puk, to znowu my - nowości książkowe. Serdecznie zapraszamy! 👀

- Elin Cullhed - "Euforia", #literaturapiękna

- Hanna Greń - "Imię śmierci", #kryminał

- Magdalena Kawka - "Trudna radość" (tom 4 serii "Lwowska Odyseja"; t.1 - "Pora westchnień, pora burz", t.2 - "Powrót z piekła", t.3 -  "Nowy początek"), #obyczajowa

- Marie Pavlenko - "A kiedy zniknie pustynia", #literaturapiękna

- Renata Piątkowska - "Małe przygody Antka i Amelki", #Ipoziom

- Katarzyna Puzyńska - "Więcej czerwieni" (tom 2 serii "Lipowo"; t.1 - "Motylek", t.3 - "Trzydziesta pierwsza", t.4 - "Z jednym wyjątkiem", t.5 - "Utopce", t.6 - "Łaskun", t.7 - "Dom czwarty", t.8 - "Czarne narcyzy", t.9 - "Nora", t.10 - "Rodzanice", t.11 - "Pokrzyk", t.12 - "Śreżoga", t.13 - "Martwiec", t.14 - "Żadanica"), #kryminał

- Knud Rasmussen - "Wielka podróż psim zaprzęgiem", #podróżnicza

- Sabina Waszut - "Ogrody na popiołach", #powieśćhistoryczna

- Weronika Wierzchowska - "Rok bez lata", #obyczajowa #romans

- Karolina Wilczyńska - "Dałeś mi siłę" (tom 2 serii "Ja, kobieta"; t.1 - "Światło w jej oczach" , t.3 - "Poukładałeś mój świat"), #obyczajowa

- Karolina Wilczyńska - "Poukładałeś mój świat" (tom 3 serii "Ja, kobieta"; t.1 - "Światło w jej oczach", t.2 - "Dałeś mi siłę"), #obyczajowa

Komentarze

Prześlij komentarz